grrr

Woho, nu har jag äntligen en byrå att lägga alla mina kläder i! Pappa var snäll och skruvade ihop den åt mig igår. Så nu försvinner de sista kartongerna, skönt! Just nu går vardagsrummet i svart, vitt och rosa.. Men kommer lägga till lite andra roliga färger så fort jag hittar kuddar i de färgerna jag vill ha.. Vilket jag gjorde just precis nu på H&M Home. Jaa, men det är lugnt. Snart går jag väl i back.. Hehe, nej då. Men pengarna går åt som smör i solsken har jag konstaterat. Igår handlade jag på Ikea för hela 2222 kr (haha, rolig summa).. Fast i och för sig fick jag både en datorstol, ett skrivbord (det jag har nu är så sjuukt stort), byrå, durkslag och ett diskställ för de pengarna. Och det är ju riktigt bra. Jag gillar Ikea, som sagt. Ska nog lägga upp en liten sneak peek på vardagsrummet sen när jag kommer hem. Vill ni se hela får ni titta förbiiii.

Vid 7 ska jag ner på stan och möta upp miss Matilda för att dra till Solarieöarna i sisådär 24 minuter. Behövs alltså. Nej, nu är min lunch snart slut så ska väl avrunda här då, puss!


Kommentarer
Postat av: josef fritzl

hehe rolig summa! hehe

2011-03-14 @ 13:51:31
Postat av: Anonym

Någon kör på stort! Imorn ska jag också storhandla på IKEA, ska köpa ett doftljus :D haha

2011-03-14 @ 18:52:34
Postat av: Rebecca skreeev jag juuu. cp blogg.se

2011-03-14 @ 18:53:07
Postat av: Mor

Vad har du gjort av det stooora skrivbordet? Bra att du fått ordning på kläderna :) Kram

2011-03-14 @ 20:42:27
Postat av: daniela

Josef fritzl, kul namn hehe. Sluta läsa då om det inte är roligt?

Rebecca: Woho :D Storhandlarn!

Mamma: Det ska jag skruva isär och ställa ner i förrådet :) Kramis

2011-03-15 @ 07:05:47
URL: http://sayonarababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0